بختیاری


بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


آموزش چند رسانه‌ای معلمان عشایر در کشور

ی افزود: بحث آموزش چند رسانه‌ای هوشمند‌سازی مدارس عشایری در حال پیگیری است.

یازرلو با اشاره به اجرای طرح سفیران آسمانی ویژه معلمان عشایر گفت: این طرح جامع آموزشی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های سراسر کشور و توسط روحانیون مقیم در مدارس عشایری برای پاسخگویی به سوالات دینی، شبهات اعتقادی و مشاوره مذهبی دانش‌آموزان عشایر انجام می‌شود.

این مسئول از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی در حوزه ورزش دانش‌آموزان عشایر سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره تابستان امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره از هر استان چهار بازی بومی و محلی شرکت می‌کنند که در پایان به بازی‌ها و گروه‌های برتر هدایایی داده می‌شود.

یازرلو اضافه کرد: در چند سال اخیر با اقداماتی که با همکاری دیگر نهادها انجام گرفت پوشش تحصیلی دانش‌آموزان عشایری کشور به حداکثر ممکن رسیده و تعداد زیادی از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به کلاس‌های درس هدایت شده‌اند.

این مسئول از تحصیل 161هزار و 736 دانش‌‌آموز عشایری در کشور خبر داد و بیان کرد: این تعداد از دانش‌آموزان در پنج‌هزار و 575 مدرسه و 10‌هزار و 518 کلاس درس در 21 استان کشور مشغول به تحصیل هستند.

معاون مدیر‌کل دفتر امور مناطق کم‌تر توسعه یافته و عشایری کشور خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی با داشتن 171هزار نفر جمعیت عشایری دارای 27هزار دانش‌آموز و531 مدسه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: - | تاريخ: جمعه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |